TWBoards.com

The official community for Territory War

You are not logged in.

#1 11/13/2010 12:29 am

awesomeownager
Member
Registered: 8/9/2010
Posts: 55

poisin grenade

howabout a grenade that releases smoke and causes the player to sofficate which slows them down?


whats up

Offline

 

#2 11/13/2010 12:32 am

awesomeownager
Member
Registered: 8/9/2010
Posts: 55

Re: poisin grenade

o i know this should go in tw3 suggistions but people dont go there alot so i put here


=O


whats up

Offline

 

#3 11/13/2010 12:32 am

VinnieofSiftheads
Member
From: Thunder Bay,Canada,Earth :,
Registered: 10/28/2010
Posts: 892
Website

Re: poisin grenade

Wrong spot. Post here http://www.twboards.com/viewtopic.php?id=4057. I beleive that idea has arisen once or twice, doesnt sound very effective. Pics are also appreciated


http://i975.photobucket.com/albums/ae238/Vinnieofsiftheads/Vinnieofsiftheadssigv3copy.jpg http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2010/340/2/0/fluidanims_support_banner_2_by_vinnieofsiftheads21-d34bohb.jpg
[

"If you cant find your opponents weak point...then...MAKE ONE!!!" (dbs1029)VinnieofSiftheads21 Deviantart

Offline

 

#4 11/13/2010 12:35 am

Negative000
Member
From: Kentucky
Registered: 12/11/2008
Posts: 595
Website

Re: poisin grenade

awesomeownager wrote:

howabout a grenade that releases smoke and causes the player to sofficate which slows them down?

No. This is not a real-time strategy game, this is turn-based. Slowing a player down would have 0 effect. A grenade that obscures visual connection with the game (i.e Opaque Smoke) might be useful. But still that's a bad idea.

Offline

 

#5 11/13/2010 12:35 am

awesomeownager
Member
Registered: 8/9/2010
Posts: 55

Re: poisin grenade

VinnieofSiftheads wrote:

Wrong spot. Post here http://www.twboards.com/viewtopic.php?id=4057. I beleive that idea has arisen once or twice, doesnt sound very effective. Pics are also appreciated

o ok next time i will post pix but thanks for replying

smile


whats up

Offline

 

#6 11/13/2010 12:39 am

RhineStone Cowboy
Member
Registered: 7/28/2008
Posts: 5609

Re: poisin grenade

awesomeownager wrote:

howabout a grenade that releases smoke and causes the player to sofficate which slows them down?

lmao


You're not your Facebook status. You're not how many friends you have. You're not your smart phone. You're not your applications. You are not your fucking iPad. You're the all-planking, e-consuming crap of the world.

Offline

 

#7 11/13/2010 12:40 am

thebigdonginthesky
Member
Registered: 4/6/2010
Posts: 2033

Re: poisin grenade

slickknife shut the fuck up


http://i.imgur.com/bMc2v.png

Offline

 

#8 11/13/2010 1:15 am

awesomeownager
Member
Registered: 8/9/2010
Posts: 55

Re: poisin grenade

thebigdonginthesky wrote:

slickknife shut the fuck up

?


whats up

Offline

 

#9 11/14/2010 3:23 pm

Praized
Member
From: Uranus
Registered: 9/11/2009
Posts: 611
Website

Re: poisin grenade

awesomeownager wrote:

thebigdonginthesky wrote:

slickknife shut the fuck up

?

Nice post, Glad your banned.


http://i55.tinypic.com/ei13q9.gif

Offline

 

#10 11/14/2010 10:16 pm

VinnieofSiftheads
Member
From: Thunder Bay,Canada,Earth :,
Registered: 10/28/2010
Posts: 892
Website

Re: poisin grenade

What just happened?


http://i975.photobucket.com/albums/ae238/Vinnieofsiftheads/Vinnieofsiftheadssigv3copy.jpg http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2010/340/2/0/fluidanims_support_banner_2_by_vinnieofsiftheads21-d34bohb.jpg
[

"If you cant find your opponents weak point...then...MAKE ONE!!!" (dbs1029)VinnieofSiftheads21 Deviantart

Offline

 

#11 11/14/2010 10:43 pm

RhineStone Cowboy
Member
Registered: 7/28/2008
Posts: 5609

Re: poisin grenade

VinnieofSiftheads wrote:

What just happened?

Everyone hated your suggestion.


You're not your Facebook status. You're not how many friends you have. You're not your smart phone. You're not your applications. You are not your fucking iPad. You're the all-planking, e-consuming crap of the world.

Offline

 

#12 11/14/2010 10:55 pm

CViper
Member
From: Salford, Greater Manchester
Registered: 8/8/2009
Posts: 8038

Re: poisin grenade

RhineStone Cowboy wrote:

VinnieofSiftheads wrote:

What just happened?

Everyone hated your suggestion.

How was it his suggestion?


http://i28.photobucket.com/albums/c224/crimsonviper_/Manchester-1.png

Be Alert! Britain Needs Lerts!!

Offline

 

#13 11/14/2010 11:44 pm

RhineStone Cowboy
Member
Registered: 7/28/2008
Posts: 5609

Re: poisin grenade

The poison grenade was a suggestion for the game in the suggestion section of a thread for a game.

NIGGA UDUM?


You're not your Facebook status. You're not how many friends you have. You're not your smart phone. You're not your applications. You are not your fucking iPad. You're the all-planking, e-consuming crap of the world.

Offline

 

#14 11/15/2010 12:17 am

Praized
Member
From: Uranus
Registered: 9/11/2009
Posts: 611
Website

Re: poisin grenade

yee he b dum


http://i55.tinypic.com/ei13q9.gif

Offline

 

#15 11/15/2010 2:53 am

VinnieofSiftheads
Member
From: Thunder Bay,Canada,Earth :,
Registered: 10/28/2010
Posts: 892
Website

Re: poisin grenade

http://www.myfacewhen.com/images/23.jpg


http://i975.photobucket.com/albums/ae238/Vinnieofsiftheads/Vinnieofsiftheadssigv3copy.jpg http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2010/340/2/0/fluidanims_support_banner_2_by_vinnieofsiftheads21-d34bohb.jpg
[

"If you cant find your opponents weak point...then...MAKE ONE!!!" (dbs1029)VinnieofSiftheads21 Deviantart

Offline

 

#16 11/15/2010 3:27 am

Shrub
Moderator
From: Minneapolis, Minnesota
Registered: 5/14/2009
Posts: 9155

Re: poisin grenade

HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME


http://i719.photobucket.com/albums/ww200/AbsoluteSil3nce/ShrubNewSig.png
Signature limit: 700x140

Offline

 

#17 11/15/2010 3:32 am

Ninjamongoose
Member
From: Garbanzo land
Registered: 7/14/2010
Posts: 2583
Website

Re: poisin grenade

you have some skill going right there


*Farting*

Offline

 

#18 11/15/2010 4:10 am

VinnieofSiftheads
Member
From: Thunder Bay,Canada,Earth :,
Registered: 10/28/2010
Posts: 892
Website

Re: poisin grenade

To be honest I sensed epic sarchasim.


http://i975.photobucket.com/albums/ae238/Vinnieofsiftheads/Vinnieofsiftheadssigv3copy.jpg http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2010/340/2/0/fluidanims_support_banner_2_by_vinnieofsiftheads21-d34bohb.jpg
[

"If you cant find your opponents weak point...then...MAKE ONE!!!" (dbs1029)VinnieofSiftheads21 Deviantart

Offline

 

#19 11/15/2010 4:34 am

RhineStone Cowboy
Member
Registered: 7/28/2008
Posts: 5609

Re: poisin grenade

SARCHASIM HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH


You're not your Facebook status. You're not how many friends you have. You're not your smart phone. You're not your applications. You are not your fucking iPad. You're the all-planking, e-consuming crap of the world.

Offline

 

#20 11/15/2010 4:43 am

VinnieofSiftheads
Member
From: Thunder Bay,Canada,Earth :,
Registered: 10/28/2010
Posts: 892
Website

Re: poisin grenade

http://e.deviantart.net/emoticons/w/wtf2.gif


http://i975.photobucket.com/albums/ae238/Vinnieofsiftheads/Vinnieofsiftheadssigv3copy.jpg http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2010/340/2/0/fluidanims_support_banner_2_by_vinnieofsiftheads21-d34bohb.jpg
[

"If you cant find your opponents weak point...then...MAKE ONE!!!" (dbs1029)VinnieofSiftheads21 Deviantart

Offline

 

#21 11/15/2010 4:49 am

Jordan.x
Member
Registered: 10/2/2010
Posts: 1590

Re: poisin grenade

Shrub wrote:

HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME   HAHAHAHAHAHAHAHA NICE ONE DUDE 4CHAN IS SO EPIC XD XD XD XD XD ROFL SO RANDUM AND FUNNY MEME MEME MEME MEME LOL LOL LMAO YOR SO FUNI XD XD XD XD XD SO RANDUM 4CHAN XD XD XD MEME

ROFLMAO LOL DUDE THAT WAS SOOOOOOOOOOOOO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO FUCKING FUNNY LMFAO ROFL LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
ROFLMAO LOL DUDE THAT WAS SOOOOOOOOOOOOO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO FUCKING FUNNY LMFAO ROFL LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLROFLMAO LOL DUDE THAT WAS SOOOOOOOOOOOOO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO FUCKING FUNNY LMFAO ROFL LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLROFLMAO LOL DUDE THAT WAS SOOOOOOOOOOOOO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO FUCKING FUNNY LMFAO ROFL LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL LMFAO ROFL ROFLING MY FUCKING ASS OFF THATS FUNNY LMFAO DERP LOLOL
ROFLMAO LOL DUDE THAT WAS SOOOOOOOOOOOOO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO FUCKING FUNNY LMFAO ROFL LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLROFLMAO LOL DUDE THAT WAS SOOOOOOOOOOOOO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO FUCKING FUNNY LMFAO ROFL LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLROFLMAO LOL DUDE THAT WAS SOOOOOOOOOOOOO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO FUCKING FUNNY LMFAO ROFL LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL LMAO LOL THIS IS HILARIOUS SPAM YA KNOW LMFAO ROFL LOLOLOL THIS IS SO FUCKING FUNNY UNBELIEVABLE COMEDY LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLOLOLOLOLOLOLOL
ROFLMAO LOL DUDE THAT WAS SOOOOOOOOOOOOO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO FUCKING FUNNY LMFAO ROFL LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLROFLMAO LOL DUDE THAT WAS SOOOOOOOOOOOOO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO FUCKING FUNNY LMFAO ROFL LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL


http://i541.photobucket.com/albums/gg399/Negative000/JordanSig.jpg

Offline

 

#22 11/15/2010 4:53 am

RhineStone Cowboy
Member
Registered: 7/28/2008
Posts: 5609

Re: poisin grenade

Jordan, what the fuck is wrong with you. Common!

Spamming AND stealing a joke AND doing a bad job of it.

Tsk Tsk


You're not your Facebook status. You're not how many friends you have. You're not your smart phone. You're not your applications. You are not your fucking iPad. You're the all-planking, e-consuming crap of the world.

Offline

 

#23 11/15/2010 4:55 am

VinnieofSiftheads
Member
From: Thunder Bay,Canada,Earth :,
Registered: 10/28/2010
Posts: 892
Website

Re: poisin grenade

Aww give Jordan a break. Hes gotten alot more mature. Trust me on that.


http://i975.photobucket.com/albums/ae238/Vinnieofsiftheads/Vinnieofsiftheadssigv3copy.jpg http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2010/340/2/0/fluidanims_support_banner_2_by_vinnieofsiftheads21-d34bohb.jpg
[

"If you cant find your opponents weak point...then...MAKE ONE!!!" (dbs1029)VinnieofSiftheads21 Deviantart

Offline

 

#24 11/15/2010 4:59 am

Jordan.x
Member
Registered: 10/2/2010
Posts: 1590

Re: poisin grenade

RhineStone Cowboy wrote:

Jordan, what the fuck is wrong with you. Common!

Spamming AND stealing a joke AND doing a bad job of it.

Tsk Tsk

http://i51.tinypic.com/f2inwj.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b89/miertje86/Anime%20Gifs/DBZ-Piccoloarmrip.gif


http://i541.photobucket.com/albums/gg399/Negative000/JordanSig.jpg

Offline

 

#25 11/15/2010 5:03 am

RhineStone Cowboy
Member
Registered: 7/28/2008
Posts: 5609

Re: poisin grenade

You prove to be stupider and stupider day to day.


You're not your Facebook status. You're not how many friends you have. You're not your smart phone. You're not your applications. You are not your fucking iPad. You're the all-planking, e-consuming crap of the world.

Offline

 

Board footer

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson